Çalışma Saatleri
8:30 - 18:30
Bizi Arayın
0216 567 99 00
Acrobat Sign ve Experience Cloud Yeni Deneyimler

Acrobat Sign uçtan uca müşteri yolculuğunda belgeler ve imzalar her adımında yer alır. Ayrıca, devam eden pandemi sürecinde hızlı ve temassız imzalama ihtiyacı artırdı. Bugün, şirketlerin sorunsuz, kesintisiz dijital belge imzalama iş akışları aracılığıyla daha verimli olmalarına, zamandan tasarruf etmelerine ve maliyetleri düşürmelerine yardımcı olmak için Adobe Acrobat Sign ve Adobe Experience Cloud arasındaki entegrasyonumuzdaki yeni gelişmeleri duyuruyoruz.

Adobe dijital bir müşteri deneyimini olası satış oluşturmadan yenilemelere kadar her adıma kadar destekleyebilir. Adobe Acrobat Sign ve Adobe Experience Cloud , özellikle Microsoft gibi her gün kullandıkları kritik iş sistemlerinde, bu benzersiz deneyimin bir parçası olarak kolaylaştırılmış ve dijitalleştirilmiş kayıt getiriyor. Nasıl?

Acrobat Sign

Hızlı, Güvenli e-İmzalarla İş Yönetimini Yükseltin

Bir kesintiden sonra görevinize geri dönmeniz 23 dakika sürer. Belgeleri manuel olarak onaylamak en büyük zaman kaybı olabilir. Bazen sürüm kontrolü, kimin onaylaması gerektiği ve müşterinin imzalayıp imzalamadığı hakkında bir tahmin oyunudur.

Workfront Fusion için yeni Adobe Acrobat Sign bağlayıcısı ile işletmeler artık e-imzalamayı Workfront iş süreçlerine entegre edip otomatikleştirerek süreçte önemli ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir. Bu otomatikleştirilmiş iş süreci, doküman hazırlama süresini azaltır, denetim izleriyle uyumluluğu güçlendirir ve bir dokümanın durumuna gerçek zamanlı görünürlük katar.

Örneğin, bugün yeni bir ortağa katılıyorsunuz ve bir Gizlilik Sözleşmesini doldurmak için o ortağa ihtiyacınız var. Workfront Fusion için Adobe Acrobat Sign bağlayıcısıyla, alıcıyı belirterek ve aradığınız belge türünü (NDA) seçerek işlemi bir web formu aracılığıyla otomatikleştirebilirsiniz. Bağlayıcı, iş ortağının e-imzasını istemeye otomatik olarak inen Gizlilik Sözleşmesinin en son sürümünü bulmak için otomatik bir süreci tetikler. Bu arada, ilerlemeyi istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz. Hangi belgelerin gözden geçirildiğini, bunları kimin imzaladığını vb..

E-imza ile Ticaret İşlemlerini Dijital Olarak Dönüştürün

Manuel anlaşma süreçleri, müşterileri bir anlaşmadan ayrılmaya yönlendirebilir. Satış döngüleri, manuel olarak işlenmesi gereken sözleşmeler nedeniyle de ertelebilir. Müşteriler gerçek zamanlı, sorunsuz bir satın alma ve satın alma deneyimi istiyorlar. Geçen yıl duyurulan Adobe Commerce’deki Adobe Acrobat Sign İş Akışları, müşterilere sorunsuz, basit ve güvenli e-imza dahil olmak üzere dijitalleştirilmiş bir satın alma deneyimi sunarak kesintisiz işlemlere olanak tanıyor.

Sözleşmelerin ve imzaların satın alma yolculuğunun bir parçası olduğu herhangi bir senaryo düşünün. Satın alma sözleşmeleri, hükümler ve koşullar, garantiler vb.. Adobe Commerce kullanan satıcılar, ödeme sırasında sorunsuz imzalama için artık Adobe Acrobat Sign’ı entegre edebilir. Bir ürünü bulup seçmekten, bir alışveriş sepetine girmekten, bir nakliye seçeneği belirlemekten ve ardından sözleşmeyi imzalamaktan günlerce süren şey artık dakikalar sürüyor.

E-imzalar, Kişiselleştirilmiş İlk Katılım Deneyimleri İçin Ekosistemi Genişletiyor

İşe almak dijitalden 42 kat daha maliyetlidir (Deloitte Access Economics — İşlemleri Dijitalleştirme). Kimse sürecin çok karmaşık olmasını da istemez. Kullanıcıların yüzde 67’si, komplikasyonlar ortaya çıkarsa bir formu tamamen terk eder. (CEB TowerGroup Müşteri Deneyimi Anketi). Karmaşık, manuel, kağıt tabanlı süreçler kesintiye uğramış deneyimlere ve yüksek terk oranlarına yol açar. Adobe Acrobat Sign ve Adobe Experience Manager (AEM) Formları ile müşteriler, e-imza iş akışlarıyla baştan sona ilk katılım deneyimini dijitalleştirebilir, düzene sokabilir ve kişiselleştirebilir.

Adobe Document Services’taki PDF Services API’sinin bir parçası olan Adobe Document Generation API’yi Acrobat Sign ve AEM Forms entegrasyonuna getirmek için çalışıyoruz. Bunun anlamı, yeni bir müşteri oluşturduğunuzda, Microsoft Word şablonlarını ve kendi verilerinizi kullanarak otomatik olarak dinamik belgeler (sözleşmeler, sözleşmeler, NDA’lar) oluşturmak için kurumsal düzeyde bir API’ye sahip olacaksınız. Ardından, mevcut AEM Forms ve Acrobat Sign entegrasyonuyla bu belgelere e-imzalar ve kimlik doğrulaması ekleyebilir ve bunları imzalama ve onaylar için otomatikleştirebilirsiniz.

E-imzalar Bağlantılı Deneyimler Sağlar

Çalışan ve müşteri deneyimleri, günümüzde işletmeler için en önemli önceliklerdir. Belgeler ve imzalar işinizi engellememelidir. Adobe Acrobat Sign ve Adobe Experience Cloud entegrasyonlarındaki yeni gelişmeler, hem çalışanlarınız hem de müşterilerinizle çalışmanızı hızlandırmanıza ve modernize etmenize yardımcı olabilir.

Adobe programları ile ilgili satış ve destek için Bilgisan Bilgisayar ile iletişime geçebilirsiniz. En uygun Adobe programları fiyat ve Adobe lisans için 20 yılı aşkın deneyimimiz ile hizmetinizdeyiz. Hemen bizimle iletişime geçin ve özel tekliflerimizden yararlanın! bilgisan.com.tr, bilgisayar dünyasında aradığınız tüm çözümleri tek çatı altında sunar.