e-Ticaret Yönetimi, bir mağaza açmak ve onu yönetmekten farksızdır ve hatta daha zordur. Zira mağaza veya dükkan açtığınızda, açtığınız bölgeye hitap edersiniz. Oysaki e-Ticaret yaparak tüm bir şehre, hatta tüm Türkiye’ye ve hatta yurt dışına satışı hedefleyebilirsiniz.
e-Ticaret bir ana başlıktır ve altında bir çok alt yönetimi içerir. Bunlar; ödeme sistemleri entegrasyonu, online pazarlama mecraları, mailing, sosyal medya yönetimi, sektör ve rakip araştırması, ürün yönetimi, Arama Motoru Optimizasyonu, Site Optimizasyon, SEO, SEM, içerik yönetimi ve CRM gibi konulardır. Bunlardan biri eksik olursa e-Ticaret yönetiminin bir bacağı eksik kalır. Parçalar doğru birleştirilirse sistem yararlı olur ve kazanç sağlar.
Sorular çoğaldıkça çoğalır. Anlatmak istediğimiz e-Ticaret dışarıdan kolay içine girince zorluğu gördüğünüz bir alandır. Sabır ve dikkat gerektirir. Mevcut e-Ticaret sitenizle ilgili e-Ticaret Danışmanı veya yeni bir e-Ticaret sitesi kurulumu yapmak istiyorsanız bize ulaşabilirsiniz.