Çalışma Saatleri
8:30 - 18:30
Bizi Arayın
0216 567 99 00
3ds Max’in Temel Özellikleri

Profesyonel 3B modelleme, görüntü oluşturma ve animasyon yazılımı olan Autodesk 3ds Max’in temel özellikleri ve 3ds Max 2025’deki gelişmeleri öğrenerek yaratıcılığınızı kolayca artırın.

3ds Max’in Temel Özellikleri

Retopoloji araçları

Çokgensel ağ verilerini inanılmaz bir doğrulukla temiz, dörtgen tabanlı topoloji olarak otomatik olarak yeniden oluşturun.

Değiştirici yığını iş akışı

Yaratımlarınızı tahribatsız bir şekilde geliştirebilecek çeşitli tanımlayıcılar kullanarak tasarım fikirlerini keşfedin.

Etkileşimli görünümler

PBR materyallerinin ve kamera efektlerinin render kalitesindeki görünüm önizlemeleriyle tasarım yinelemelerini azaltın.

Yüksek kaliteli malzemeler

Fiziksel tabanlı renderlama, Açık Gölgelendirme Dili ile gerçekçi nesneler oluşturun ve dokuya göre pişirin.

Malzeme değiştirici

Birkaç basit tıklamayla birden fazla malzeme çeşidinin görüntülenmesini yönetin.

Renk yönetimi

Çeşitli uygulamalarda renklerin doğru şekilde yeniden üretilmesini ve uyumluluğu sağlayın.

Entegre Arnold işleyici

Arnold for 3ds Max ile karmaşık sahneleri ve tasarımları oluşturun.

Çoklu dosya formatı desteği

glTF, USD, FBX, CAD formatları ve daha fazlası gibi dosya formatları desteğiyle varlıkları kolayca paylaşın.

Modern çalışma alanı

Dinamik ve özelleştirilebilir bir arayüzle yaratıcılığa odaklanın.

3ds Max’in 2025’in Özellikleri

3D Modelleme

1) Açık Gölgelendirme Dili (OSL) desteği
Desteklenen herhangi bir görüntü oluşturucuyla yeni veya önceden var olan OSL haritalarını kullanarak, görünüm alanında doğru şekilde görüntülenen yüksek kaliteli dokular oluşturun.

2) Dokusu oluşana kadar pişirin
PBR (fizik tabanlı işleme) materyalleri, geçersiz kılmalar ve OSL iş akışları desteğiyle, akıcı, sezgisel ve tamamen komut dosyası oluşturulabilen doku pişirme deneyimini yaşayın.

3) Malzeme editörü
Fotogerçekçi tasarımlar yaratmak için materyal kaplamaları ekleyin, dokuları değiştirin ve canlı renkler kullanın.

4) Malzeme değiştirici
Birden fazla malzeme çeşidinin görüntülenmesini yönetmek için basit bir kontrol yöntemine erişin.

5) Aydınlatma
Sahnelerinizi fotometrik ışıklar ve standart ışıklar kullanarak aydınlatın ve zenginleştirin.

Dokulama ve Gölgelendirme

1) Açık Gölgelendirme Dili (OSL) desteği
Desteklenen herhangi bir görüntü oluşturucuyla yeni veya önceden var olan OSL haritalarını kullanarak, görünüm alanında doğru şekilde görüntülenen yüksek kaliteli dokular oluşturun.

2) Dokusu oluşana kadar pişirin
PBR (fizik tabanlı işleme) materyalleri, geçersiz kılmalar ve OSL iş akışları desteğiyle, akıcı, sezgisel ve tamamen komut dosyası oluşturulabilen doku pişirme deneyimini yaşayın.

 3) Malzeme editörü
Fotogerçekçi tasarımlar yaratmak için materyal kaplamaları ekleyin, dokuları değiştirin ve canlı renkler kullanın.
 

4) Malzeme değiştirici
Birden fazla malzeme çeşidinin görüntülenmesini yönetmek için basit bir kontrol yöntemine erişin.

5) Aydınlatma
Sahnelerinizi fotometrik ışıklar ve standart ışıklar kullanarak aydınlatın ve zenginleştirin

3D Render

1) Entegre Arnold işleyici
Aydınlatma, malzemeler ve kamera dahil olmak üzere sahne değişikliklerini gerçek zamanlı olarak görüntülemek için Arnold GPU oluşturucusunu kullanın.

2) Renk Yönetimi
Renk Yönetimi ve OCIO desteğiyle farklı cihazlarda, parlaklıklarda ve görüntüleme koşullarında renklerin doğru şekilde yeniden üretilmesini sağlayın.

3) Etkileşimli görünümler
PBR materyallerini ve kamera efektlerini doğrudan görüntüleyerek, render kalitesinde görünüm önizlemeleriyle tasarım yinelemesini azaltın.
 
4) Fiziksel kamera
Enstantane hızı, diyafram açıklığı, alan derinliği ve pozlama gibi gerçek hayattaki kamera ayarlarını simüle edin.
 
5) Sahne dönüştürücü
Malzemeleri, ışıkları, kameraları ve görüntüleyicileri sorunsuz bir şekilde birinden diğerine değiştirin.
 

Animasyon ve Efektler

1) Karakter animasyon araçları
CAT (karakter animasyon araç seti), iki ayaklı ve kalabalık araçlarıyla prosedürel karakter animasyonları ve düzenekleri oluşturun.

2) Hareket yolları
Animasyon yollarını doğrudan görünüm alanında önizleyin ve ayarlayın.
 
3) Gerçekçi akışkanlar
Su, petrol ve lav gibi sıvılar için gerçekçi davranışlar yaratın ve yer çekimi ve çarpışma etkilerini taklit edin.
 

İş Akışı ve Boru Hattı (Pipeline)

1) Yazılım güvenliği
Sahne dosyalarının bir parçası olabilecek kötü amaçlı betiklere karşı çalışmanızı korumak için Güvenli Sahne Betiği Yürütmeyi kullanın. Kötü Amaçlı Yazılım Kaldırma işlevi, sahne dosyalarından ve başlangıç ​​betiklerinden bilinen kötü amaçlı betikleri algılar ve kaldırır.
 
2) Kapsamlı eklenti kütüphanesi
Kapsamlı topluluğumuzdan yüzlerce sektör lideri üçüncü taraf eklentisine erişin.
 

4) glTF desteği
3ds Max sahnenizdeki varlıkları web uygulamaları, çevrimiçi mağazalar, tarayıcı oyunları ve diğer çevrimiçi mecralarda kullanılmak üzere glTF’ye yayınlayın.

Çarpıcı dünyalar, karakterler ve tasarımlar yaratmak için tasarlanan özelliklerle 3ds Max’te yaratıcılığınızı kolayca artırın.

Autodesk Maya ve 3ds Max 2025 Yaratıcı Araç Setleri yazımızı da okumanızı tavsiye ederiz.