Adobe Express, yaratıcıların ve pazarlamacıların işlerini daha iyi yapmalarını sağlar. Artık daha önce yalnızca bir kampanya yürütebiliyorken, iki kampanya yürütebilirler. Ayrıca varlık oluşturmayı kolaylaştırarak, içeriği markaya uygun tutarken kampanyaları hızla yeniden düzenlemeyi kolaylaştırır. Aynı kaynaklarla daha fazlasını yapabilme yeteneği büyük bir olaydır.
Adobe Express ayrıca bize tüm varlıkları markayla uyumlu tutma konusunda kritik bir avantaj sağlarken, aynı zamanda tasarımcılarımızın ve diğer yaratıcıların fikir oluşturma, yineleme ve ilham gibi paha biçilmez konulara odaklanmasını sağlıyor.
Adobe Express bu verimliliğini gösteren IBM şirketi Red Hat Kıdemli İş Analisti ile yapılan değerlendirmeyi paylaşıyoruz.
Red Hat’te 17 yıldan uzun süredir pazarlama operasyonları ve marka otomasyonu alanında kıdemli iş analisti olarak çalışıyorum. Bu süre zarfında Red Hat’in 2.500 çalışandan 20.000’den fazla çalışanı olan küresel bir güce dönüşümüne tanık oldum. Red Hat 2019’da IBM’e katıldığında, şirketlerin yenilikçi teknolojiler oluşturmak için açık kaynaklı yazılımların gücünden yararlanmalarına yardımcı olma yeteneğimiz katlanarak arttı. Genişledikçe ekibim iş akışlarımızda, özellikle daha fazla kampanyaya yönelik artan talebe, kişiselleştirilmiş pazarlamaya ve operasyonel çevikliği korurken yeni bölgelere genişlemeye ayak uydurma konusunda yeni zorluklarla karşılaşmaya başladı. Süreçleri düzene sokmak ve artan ölçeğe ulaşmak için daha iyi bir yola ihtiyacımız vardı.
Red Hat pazarlamacılarının yürütmeleri gereken birden fazla kampanya vardı, ancak varlıkları oluşturmak için gereken zaman ve varlık oluşturmayı verimli bir şekilde ölçeklendirmeyle ilgili zorluklar, yapabilecekleri şeylerin sınırlı olduğu anlamına geliyordu. Bu, ekibimizin pazar taleplerine hızlı yanıt verme yeteneğini yavaşlattı ve küresel erişimimizi sınırladı.
Adobe Express for Enterprise‘da bir çözüm bulduk . 400 pazarlamacıyı Adobe Express teknolojisiyle eğiterek ve destekleyerek, daha fazla ekibin içeriği verimli bir şekilde oluşturmasını ve sunmasını sağlayarak, küresel organizasyonumuzda varlık oluşturmayı ölçeklendiriyoruz. Bu dönüşüm, Red Hat pazarlama ekiplerinin daha çevik olmasına ve artan talepleri daha etkili bir şekilde karşılamasına yardımcı oluyor.
Küresel bir darboğaz
Adobe Express‘in piyasaya sürülmesinden önce, pazarlama operasyonlarımız uzun bir süreç gerektiriyordu. Red Hat’teki bir pazarlamacının yeni bir kampanya varlığına ihtiyacı varsa, talep genellikle birden fazla ekipten ve birkaç yinelemeden geçiyordu ve tamamlanması iki güne kadar sürüyordu.
Bu süreç pazarlama makinesini yavaşlattı. Marka tutarlılığını desteklemek de büyük bir engeldi. Marka ekibinin marka yönergelerine uyduklarından emin olmak için tüm varlıkları gözden geçirmesi gerekiyordu. Tasarım ekibine olan bu güven, kampanyaları ölçeklendirmeyi ve ortaya çıkan fırsatlara hızlı bir şekilde yanıt vermeyi zorlaştırdı.
Pazarlamacıların Red Hat’in marka standartlarından ödün vermeden kendi varlıklarını hızla oluşturmalarını sağlamak için gereken çözüm. İşte Adobe Express’in devreye girdiği yer burası.