Dentsu yakın zamanda uluslararası pazarlarda ajansları altı ana markaya konsolide ederek ve yeniden düzenleyerek markasını güçlendirdi. Bu girişimin bir parçası olarak Martin ve ekibi, marka standartlarını nasıl güçlendirebileceklerine ve ajans genelinde daha fazla tutarlılığı nasıl teşvik edebileceklerine daha yakından baktılar. Adobe Creative Cloud Kitaplıkları ve Creative Cloud uygulamalarındaki şablonların kullanımıyla tasarımcılar, markaya uygun içerik oluşturmak için doğru renkleri, yazı tiplerini, düzenleri, stok görüntüleri ve diğer varlıkları hızla bulabilirler.
Ancak sosyal medya, haber bültenleri, web siteleri ve diğer dijital kanallar genelinde pazarlama, haber ve düşünce liderliği içeriği sunmak için Dentsu’ya olan talebin artmasıyla tasarımcılar iş yükünü tek başlarına kaldıramadı. Şirket, pazarlamacılar gibi tasarım dışı rollerdeki çalışanların, yalnızca tasarımcılara güvenmeden kendi içeriklerini üretmelerini sağlamak istedi.
Martin, “Adobe Express’in tanıtılmasıyla birlikte, tüm rollerdeki kişiler, tutarlı, markaya uygun mesajları daha kolay ve daha hızlı iletmelerine olanak tanıyan hepsi bir arada bir düzenleyiciye erişim kazanıyor" diyor.
Tüm çalışanların yaratıcılığını ortaya çıkarmak
Adobe Express, Dentsu’daki herkesin statik grafiklerden animasyonlara ve videolara kadar kendi görsel varlıklarını oluşturmasını kolaylaştırır. Tasarımcılar, pazarlamacıların ihtiyaç duyabileceği farklı içerik türleri için markalı şablonlar oluşturur; YouTube video küçük resimlerinden yeni işe alınanları tanıtan profillere kadar. Pazarlamacılar daha sonra şablonu açmak ve görselleri ve metni gerektiği gibi değiştirmek için çevrimiçi uygulamayı kullanabilir. Şablonlar, Adobe Stock’tan alınan binlerce onaylı görsel de dahil olmak üzere diğer markalı içeriklerle birlikte kitaplıklarda saklanır ve pazarlamacıların tasarımcılarla aynı tutarlı, markalı içeriği sunmalarına olanak tanır.
Martin, “Adobe Express, tasarımcı olmayan birinin aşina olmayabileceği yaratıcı ayrıntıları, örneğin farklı sosyal medya türleri için çeşitli boyutlarda ve en boy oranlarında grafikleri dışa aktarmak gibi, halleder," diyor. “Her şeyi ilk seferde doğru yapabiliyor ve incelemelere daha az zaman harcıyoruz. Pazarlamacıların düzenlemeleri veya hatta uçtan uca içerik oluşturmayı kendi başlarına halletmelerini sağlayarak, pazara sunma süresini %70 oranında hızlandırıyoruz."
