Çalışma Saatleri
8:30 - 18:30
Bizi Arayın
0216 567 99 00
Yaratıcı Hedeflerinizi 3ds Max ile Gerçekleştirin

3ds Max, yaratıcı tutkularınızı gerçekleştirebilmeniz için modern çözümler sunar. Yeni Array değiştiricisi, varlıkların kolayca özelleştirilmesine olanak tanır ve düzenlenebilir Poly üçgenleme güncellemeleri size daha iyi topoloji sonuçları verir. 3ds Max ayrıca daha hızlı yineleme yapabilmeniz için animasyon yeteneklerini geliştirmeye devam ediyor. 

3ds Max 2023.2 Güncellemesindeki Çözümler

  • Yeni Dizi Değiştiricisi
  • Gelişmiş Düzenlenebilir Poli Yeniden Üçgenleme
  • MeshSmooth Değiştirici Performansı
  • Pah Sınırları Güncellemesi
  • Trackview Güncellemeleri
  • Delta Mush Hesaplaması
  • P Akışı
  • gLTF Güncellemeleri
  • MAXtoA Güncellemesi
  • 3ds Max’te USD (genel beta)

Yeni Dizi Değiştiricisi

Yeni nesne tabanlı Dizi değiştiricisiyle ağ verilerini prosedürel olarak çoğaltın ve dağıtın. Dağıtım ve rastgele dönüşümler, malzeme kimliklerinin rastgeleleştirilmesi, UV ofseti ve daha fazlası üzerinde kontrole sahip sağlam ve yüksek oranda sanata yönelik yönetilebilir içerik oluşturun.

Dizi değiştiricisi aracılığıyla aşağıdaki dağıtım türleri kullanılabilir:

Kafes

3ds Max 2023.2 Güncelleme Dizi Değiştirici özelliğinin bir kitaplıktaki kitap dizisiyle ızgara dağılımını gösteren animasyonu

Şebeke Dağıtımı

Dizili örgü verilerini, X, Y ve Z çoğaltma sayılarına göre tekdüze bir ızgara düzeninde dağıtın veya çoğaltmak için boyutsal bir boyut kullanın.

Radyal

Tekrarlama sayısı, yarıçap uzunluğu, başlangıç ​​ve bitiş açısı, satır sayısı ve halkalar üzerinde kontrol sahibi olarak dizili örgü verilerini radyal bir yay boyunca dağıtın.

Eğri çizgi

3ds Max 2023.2 Güncelleme Dizi Değiştirici özelliği zincir bağlantılarıyla spline dağılımını gösteriyor

Spline Dağıtımı

Dizili ağ verilerini, başlangıçtan sona dağıtım sayısı, ilk spline düğümünden son spline düğümüne kadar dağıtılan bağıl ofset boşlukları, dolgu dağıtımı ve tüm veya belirtilen spline düğümlerinde veya segment merkezlerinde seçenekleriyle bir Spline’ın uzunluğu boyunca dağıtın.

Yüzey

Hedef ağın tüm veya belirtilen köşelerinin, kenar merkezlerinin veya yüz merkezlerinin konumunda Yüzey dağılımını kullanarak ağ verilerini dağıtın.

Gelişmiş Düzenlenebilir Poli Yeniden Üçgenleme

3ds Max 2023.2 Güncellemesi Geliştirilmiş Düzenlenebilir Poli Yeniden Üçgenleme özelliği, köşelerin çekildiğini ve topolojinin yeniden üçgenlendiğini gösteriyor

Düzenlenebilir Poly nesne yeniden üçgenleme algoritmasındaki geliştirmeler, yeni yüzler üretirken, köşeleri taşırken veya yeniden üçgenleme işlevini kullanırken iyileştirilmiş topolojik sonuçlar elde etmenizi sağlar.

MeshSmooth Değiştirici Performansı

MeshSmooth, Düzenle ve Düzenlenebilir Mesh ve Düzenle ve Düzenlenebilir değiştiricilerini yüklerken veya uygularken gelişmiş performans.

Pah Sınırları Güncellemesi

3ds Max 2023.2 Güncellemesi Pahlı Kenarların açılıp kapanmasını gösteren Pahlı Sınırlar Güncellemesi

Chamfer değiştiricisi veya Düzenlenebilir Poly nesnesi ile bir pah kırma işlemi gerçekleştirirken, Chamfer Limit Effect çıktısı pah kırılmış yüzeyde kendi kendine kesişmeleri önlerken aynı zamanda aşırı sınırlamayı da önler. Chamfer değiştiricisi ayrıca açık olmayan normallerle çalışırken iyileştirilmiş yüzey normalleri de üretir. 

Trackview Güncellemeleri

Animasyon verilerinize daha kolay erişim ve daha iyi güvenilirlik sağlamak için kullanıcı geri bildirimleri doğrultusunda Trackview’de çeşitli iyileştirmeler yapıldı, böylece animasyonlarınızı daha hızlı ve daha kolay bir şekilde yineleyebilir ve iyileştirebilirsiniz. 

Delta Mush Hesaplaması

Veri Kanalı değiştiricisinde bulunan Delta Mush operatörü, Skin değiştirici deformasyonunuzu tamamlamak için ağ boyunca gelişmiş simetrik sonuçlar getirmek üzere güncellendi. 

P Akışı

PFlow nesne ayarları, görünüm alanı ve işleme kalitesi ve örnekleme arasında daha tutarlı olacak şekilde güncellendi. Ayrıca, çeşitli PFlow ön ayarları, Görünüm Alanı Kalitesi ve Entegrasyon Adımları için yeni ayarlarla güncellendi.

gLTF Güncellemeleri

Artık Fiziksel Materyalleri glTF Materyallerine dönüştürmek için yeni bir glTF Ön Ayarı ile Sahne Dönüştürücüyü kullanabilirsiniz. Ek olarak, glTF dışa aktarıcısı artık yalnızca Harita Kanalı 1 ile sınırlı olmak yerine mesh verilerinizdeki tüm harita kanallarını dışa aktarabilir.

MAXtoA Güncellemesi

Bu güncelleme, V-Ray sahne dönüştürücüsünde iyileştirmeler, hacim gölgelendirmesi ve sabitlenmiş eğriler ile iç içe geçmiş örnekleyiciler için ek destek içeren MAXtoA 5.4.0.37 sürümüyle birlikte geliyor.

  • Geliştirilmiş V-Ray sahne dönüştürücü: V-Ray sahne dönüştürücü artık geliştirildi ve birçok yeni özelliği destekliyor.
  • Standart_hacim için çift lob faz fonksiyonu: Standart_hacim gölgelendiricisi için daha gerçekçi bir yaklaşım sağlamak amacıyla yeni bir faz fonksiyonu modeli uygulandı.
  • Fiziksel olarak doğru hacim emisyon ölçeklemesi: standard_volume gölgelendiricisi, hacimsel emisyonun fiziksel olarak daha doğru bir şekilde ölçeklenmesini destekler (emisyon_ölçekleme seçeneği aracılığıyla).
  • Diğer hacim emisyonu iyileştirmeleri: Blackbody_intensity kontrolü artık kolaylık sağlamak amacıyla 1’in üzerine çıkarılabiliyor.
  • Cryptomatte 1.2.0: Arnold ile birlikte gelen Cryptomatte sürümü 1.2.0’a yükseltildi
  • OpenImageIO 2.4.1’i yükseltin: Arnold tarafından kullanılan OIIO 2.4.1’e yükseltildi

3ds Max’te USD (genel beta)

  • USD Stage:  3ds Max artık verileri içe aktarmak zorunda kalmadan doğrudan bir USD stage yükleyebilir. Bu, yerel USD’nin bir Max sahnesinde görüntülenmesini ve işlenmesini sağlar. Ekipler artık birçok durumda USD’yi Scene XRef’ten daha verimli bir referans biçimi olarak kullanabilir.
  • USD Exporter SDK:  Max USD SDK, geliştiricilerin ve TD’lerin USD Exporter’ımızın verileri 3ds Max’ten USD’ye nasıl çevireceğini kontrol etmelerine olanak tanır. Bu, farklı render motorlarına, oyun motorlarına ve diğer ortamlara özgü özel veri türleri için önemlidir. Bu SDK hem C++ hem de Python API’leri sağlar ve Maya’daki genişletilebilirlik özelliklerine çok benzer bir imzaya sahiptir; bu da geliştiricilerin 3ds Max ve Maya arasında USD araçları yapmak için harcadıkları çabayı azaltacaktır.
  • Exporter:  Exporter, yeni USDStageObject’i destekleyecek şekilde genişletildi. Exporter kullanıcı arayüzü, eklenti geliştiricilerinin yeni USD Exporter SDK’sı aracılığıyla sağlayabileceği özel seçenekleri açığa çıkarmak için güncellendi. Bu, sanatçıların Max’ten daha fazla veriyi USD’ye aktarmasını sağlar.
    • USDStageObject düğümleri dışa aktarılan dosyada referans olarak dışa aktarılacaktır.
    • Özel Gölgelendiriciler ve Takipçiler, İhracatçı Kullanıcı Arayüzünde açılıp kapatılabilir.