Acrobat DC Web Semineri Seti 3: Ekip İşbirliğini Artırın
Adobe, Acrobat DC satışlarını artırmaya yardımcı olmak için satıcıların kendi programlarına göre beş bölümlük müşteri web semineri serilerini düzenlemeleri için ihtiyaç duydukları kaynakları geliştirdi. Artık Adobe iş ortakları, yeni Acrobat müşterilerine ve hatta henüz Acrobat DC’deki tüm güçlü, zaman kazandıran özelliklerden yararlanmayan aktif abonelik müşterilerine olduğu kadar, henüz geçiş yapmamış sürekli müşterilere de Acrobat DC’nin avantajlarını sergileyebilir.
Serinin üçüncüsü olan en yeni web semineri kitinin adı “Acrobat DC ile ekip işbirliğini artırın" İngilizce olarak sunuluyor ve yakında yerelleştirilmiş sürümleriyle de birlikte yayınlanacak. Bu oturum, Adobe Acrobat DC’nin ekiplere, ister evden ister ofiste çalışıyorlarsa, daha hızlı ve verimli bir şekilde işbirliği yapmak için ihtiyaç duydukları araçları nasıl sağladığına odaklanır.
Satıcılar, dosyaları çevrimiçi olarak paylaşarak ve tek bir dijital kopyadan birlikte çalışarak müşterilere projelerin nasıl devam edeceğini gösterebilir, PDF dosyaları üzerinde doğrudan Microsoft Teams’de işbirliği yaparak verimliliği artırabilir, PDF’leri birden çok denetleyiciye göndererek ve tek bir yerde geri bildirim toplayarak incelemeleri hızlandırabilir.
Satıcılara bu web seminerini tanıtmak ve barındırmak için ihtiyaç duydukları her şeyi verin ve daha sonra müşterilerle bağlantı kurun:
– Katılımı artırmak için web semineri öncesi davetiyeler, web afişleri ve sosyal medya içeriği.
– Komut dosyası, sunum destesi, video demosu ve SSS gibi web seminerini yürütmek için kaynaklar.
– Web semineri sonrası call script ve daha sonra müşterilerle görüşmek için teşekkür e-postaları.
Kit’i indirin > (kayıt gereklidir)
Kaçırmayın! Ortakları, bir konuyu kaçırmadıklarından emin olmak için Acrobat DC Assets sayfasını sık sık kontrol etmeye teşvik edin. Ağustos ayına kadar her ay yeni bir oturum kiti yayınlanacak.