Çalışma Saatleri
8:30 - 18:30
Bizi Arayın
0216 567 99 00
Deneyim ile Teknoloji Buluştu: Adobe Connect

1982 yılından bu yana kullanıcılarının hayatını kolaylaştırmak için teknolojiler üreten Adobe’nin video konferans programı olan Adobe Connect ile tanışın. Dünya çapında 21.000’den fazla çalışanı, 50’den fazla programı ile birlikte teknolojinin neredeyse her alanında yer alan Adobe, video konferans alanında da Adobe Connect ürünü ile öne çıkıyor. 

Bireysel kullanıcılardan ziyade büyük firmalar ve kuruluşlar için hazırlanan Adobe Connect; güvenlik, özelleştirilebilme, etkileşime geçirme, güçlü ve devamlı olma özelliklerini öne çıkarıyor. 

Eğitim sektöründe sıklıkla kullanılan, dünyanın farklı noktalarından öğrencilerin hızlıca eğitime katılmasını sağlayan sanal sınıf sistemi ile kesintisiz bir eğitim sunuyor. Aynı zamanda webinarlar için de vazgeçilmez bir tercih olmaya devam ediyor. Etkinlikler, katılımcılar, paylaşılan sunumlar ve diğer özellikleri ile birlikte projeler, ürünler ve fikirlerin daha hızlı yayılmasına yardımcı oluyor.

Her gün 7 milyon dakikadan daha fazla kullanılan, 30.000 müşterinin web konferansları için tercih ettiği, her ay 2.5 milyon kişinin Adobe Connect sayesinde birbiri ile iletişime geçtiği bu büyülü ve başarılı sistemi siz de mutlaka kullanmalısınız. 

Adobe Connect’in Özellikleri Nelerdir?

adobe connect özellikleri

  •  Güvenlik: Dünyanın farklı yerlerinden en büyük şirketlerin Adobe Connect’i kullanması nedeniyle güvenlik sistemi katmanlı olarak kurgulanmış ve açık bırakmayacak şekilde hazırlanmıştır. 
  • Özelleştirilebilir: Kendi deneyiminizi baştan yaratabilmek, kişiselleştirerek size ve şirketinize ait bir alan yaratma imkanı tanınmıştır.
  • Etkileşime geçiren: Kullanıcıların etkileşime geçebilmesi için anketler, quizler, simülasyonlar, oyunlar ve sohbetler sayesinde verimli vakit geçirilmesi hedeflenmiştir.
  • Güçlü: Üst seviye fonksiyonelliği ve her ihtiyacı karşılayabilmesi için özel olarak hazırlanmış entegrasyonlarla kusursuz bir şekilde tasarlanmıştır. 
  • Devamlı: Kendinize ait bir alan yaratabilmeniz ve bunu dilediğiniz süre kullanabilmeniz için hazırlanmıştır. Kendi logonuzu, markanızın renklerini ya da belirlediğiniz arkaplanı kullanarak kurumsal duruşunuzun desteklenmesi sağlanmaktadır.
  • Esnek: Gerçekleştirdiğiniz eğitim ya da toplantıları tekrar kullanmak ve paylaşmak üzere sınırsız ve ücretsiz bir şekilde kaydedebilmeniz için geliştirilmiştir.

Adobe Connect İndirmek İçin Ne Yapmalısınız?

Adobe Connect, ücretsiz versiyonu denemek için kendi sitesini kullanabilir ve deneme sürümünden faydalanabilirsiniz. Ancak büyük şirketler için Adobe Connect’in tüm özelliklerini kullanabilmek adına satın alınması gerekmektedir. 

Adobe Connect’in 1 yıllık lisanslanması ve belirlenen sayıda katılımcılı sanal toplantı odasının açılabilmesi için bizimle iletişime geçebilirsiniz ya da Adobe Connect satış sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Türkçe uygulamanın kurulumunu uzaktan gerçekleştirerek şirketinizin kurulum sürecini hızlı bir şekilde atlatmasını sağlayabiliriz. 

100, 200, 500 ve 1.000 katılımcılı olacak şekilde ticari ve akademik lisans yapabileceğimiz Adobe Connect’le sektörde kendinize yepyeni bir konumlandırma yapmaya hazır olun.

Neden Adobe Connect’i Sertifikalı Bir Satıcıdan Satın Almalısınız?

  • 7/24 destek ve hizmet: Size özel dedike personel ile Türkçe telefon ya da uzaktan bağlantı şeklinde destek sağlıyor, ücretsiz kurulum gerçekleştiriyoruz. Ücretsiz eğitim içerikleri ve yardımcı belgeler ile programları üst seviye kullanabilmenize destek oluyoruz.
  • Finansal çözümler ve indirimler: Faturanızın tamamı masraf olarak gösterilebilir olarak hazırlanıyor. Bireysel abonelik ticari olarak kullanılamamaktadır. Ekip aboneliği sayesinde bir şirketin sahip olduğu birden fazla lisansın en iyi şekilde kullanılmasını ve Admin Console üzerinden yönetilmesini sağlıyoruz. 10+ lisans alımında toplu indirimlerden faydalanmanıza yardımcı oluyoruz.
  • Bulut çözümleri: Sağladığımız bulut çözümleri ile kurumsal firmalara Bilişim Teknolojileri çözümleri sunuyoruz. Microsoft Teams, Slack ve diğer kurumsal araçlarla entegrasyon sayesinde verimliliği artırıyoruz.